Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DZ

Nepřijde mi to vtipné a navíc je to typicky fanouškovsky tupozraké. Hodit všechno na Bílka umí každý, on ale není hlavní důvodem pádu českého fotbalu (ač stojím v první řadě jeho kritiků). Tato věta: "Kde jsou časy, kdy jsme potřebovali vyhrát nad Nizozemskem, abychom postoupili na Euro, nyní je naším stěžejním soupeřem Arménie" je neskutečně hloupá. ... Jooo, kde jsou ty časy, kdy Bican dával v lize 50 gólů.

0 2
možnosti
PV

Článek je pěkný a vtipný. Což u fotbalového fanouška překvapuje.R^ Taky jsem na tom podobně jako autor: fandím národnímu týmu, ovšem přeji si tu prohru v Arménii kvůli té kreatuře, co si drze říká trenér. Taky mám obavy, co přijde potom, pochybuji totiž, že by Vrba dobrovolně opustil Plzeň.

5 0
možnosti
SB

No, kéž by tam nastoupil někdo, u koho bychom mohli lamentovat: "proč tam byl Bílek tak dlouho, když jsme mohli mít takovéhle výsledky. Doufám, že se nebudeme zakrátko modlit za další "klíčovou" prohru.

0 0
možnosti
KB

Podle mně je do nebe volající blbost, všechno svádět na Bílka. Ten neudělal tupým hlavám radost při minulém mistrovství Evropy a dostal se hodně daleko. Tupé hlavy některých fotbalových fandů si neuvědomují, že reprezentační trenér nemůže naučit hráče kopat, za fotbalové umění jsou hráči vděční talentu a pak trenérům v mládežnických či i dospělých klubových týmech. S Bílkem nebo bez Bílka, výkonnost reprezentace bude stejná a bude záležet na formě jednotlivých hráčů. Bílek vybral ty nejlepší, nikde se bohužel nějaci noví Nedvědové, Poborští...neskrývají.

Opěvovaný Bruckner nebyl taky všemocný, v r. 2000 je podepsán pod propadák na OH v Sydney, v roce 2006 zase na propadáku na MS (s Ghanou 0:2..), na ME 2008 na propadáku na ME (vedení 2:0 s Tureckem 20 minut před koncem a pak ostudná prohra 2:3). Bruckner byl závislý na hráčích, Bílek má k dispozici ještě daleko horší kádr než on. Když Bílek odejde, jsem zvědavý, jak budete nadávat dalšímu trenéru.

1 6
možnosti

On trenér samozřejmě může pracovat jen s tím co má, jenže to co má může dokázat zmršit a nebo vylepšit. Bruckner to dokázal vylepšit. Podle mě to Bílek nějak nekazí, ale prostě nedokáže to co by reprezentační trenér, tj. trenér číslo jedna, umět. A to zvednout team aby hrál své maximum, ne průměr.

Bílkův největší průšvih je způsob jaký byl zvolen. Většina fanoušků má v mysli něco takového"Hašek: Čau Žloudku, jak se vede? Včera jsme se hezky sťali, co? Bílek: Jo, bylo to hustý. Ještě teď mě bolí hlava. Hašek: Taky nejsem zrovna moc v pohodě. Hele, když tak o tom přemýšlím, hledáme reprezentačního trenéra a já jsem líný přemýšlet koho tam švihnout. Nechceš to dělat? Bílek: Jo, klidně. 20 let hraju fotbal, licenci mám a i jsem půl roku trénoval. To bude pohodička"

Fotbalový svaz se strašně diví proč se křičí "Bílek ven". Ti hlupáci si neuvědomují, že když někoho zvolí proti vůli fanoušků, nemohou čekat nic jiného. Bohužel jsou od reality odtrženi stejně jako naši politici ....

6 0
možnosti
Foto

Bílek skončí po remíze 1:1 v Arménii.

1 0
možnosti
JV

Já bych ty reprezentační lemply hnal makat na šachtu. Pokud by po vyfárání měli chuť hrát fotbal, mohli by si začutat s hadrákem na plácku pod těžní věží.

0 0
možnosti
LS

L80i27b69o39r 81S45y21n53e20k

24. 3. 2013 11:36

Vidím to hodně podobně :-) Litva má přes 3 mil. obyvatel a Lichtejnštensko nějakých 36 tisíc, tak ta země o šesti set tisících obyvatelech se zaměnitelným názvem za název piva, mně rovněž uniká. Doufám, že si někdo neplete s pivem Skotsko a Španělsko.

0 0
možnosti
MS

Už jsem to našel. Autor měl na mysli baráž o postup s Černou Horou, což je skutečně název brněnského piva a i počet obyvatel souhlasí.

0 0
možnosti
Foto

asi jsem po ránu nějak opožděnej, ale nějak se nemůžu dopracovat k tý zemi co se jmenuje jako to pivo:-/

0 0
možnosti
MS

Já se zase nemůžu dopracovat k té šestisettisícové zemi. Lichtenštejnsko má asi 35 tisíc obyvatel, Litva 3,5 milionu a Španělsko se Skotskem nepřicházejí vůbec v úvahu. R^:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1319x
Slamer, básník, žurnalista, historik žijící v současnosti. Šéfredaktor zpravodaje o slam poetry Slamoviny.cz