Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KV

"Ostatní sem možná ani nemusí chodit. Mohlo by se jim totiž stát, že se dočtou něco nového, nebo něco, s čím nebudou souhlasit." Nezlobte se, ale váš popis sebe sama se mi zdá nevhodný a nafoukaný. I tak jsem sem vešel, ale krom oznámení, o novém filmu, jsem se nic nedozvěděl. Nemohu nesouhlasit a nemohu ani souhlasit. Na shledanou.

1 0
možnosti
OF

Ty vogo, ještě si to přečte Matějka a přijde sem diskutovat.

Vidíš Karle, kdybychom se lépe učili tak tady dnes můžeme diskutovat

třeba s  Matějkou..... no já jsem chodil do polské školy, ale co ty ?;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1319x
Slamer, básník, žurnalista, historik žijící v současnosti. Šéfredaktor zpravodaje o slam poetry Slamoviny.cz