Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Já nevím, co se tady řeší. Seriál není dokument, takže sem tam nějaká nepřesnost nehraje vůbec žádnou roli. Spíše jde o to, zda se podařilo zachytit atmosféru tehdejších dnů a to se podle mne podařilo. :-)

0 0
možnosti
MS

Tak jako po válce, byl ve filmech každý druhý partizán a stál na té správné straně, tak v dnešních filmech či seriálech byl skoro každý málem disident, nebo přinejmenším pronásledovaný. A to křoví, kolem dokola, člověk má pocit, že žil úplně jinde. Tak jako jsem kdysi přestala sledovat válečné filmy, tak teď nesleduji ani tyto seriály.

1 4
možnosti
PK

P76a30v67e49l 87K63u64l73a

30. 3. 2013 18:29

Já se na seriál dívám a nepřijde mi, že by tam byl nějaký extrémní počet disidentů. Křovím nevím co máte na mysli, ale každopádně v Praze byla situace trochu jiná než v ostatních částech republiky.

2 1
možnosti
VK

Serial vypravej je priserna bachorka ale co se tyce toho co pisete, tak se asi mylite. Kdyz se manzelka Romana Vojtka ptala kdy chce probudit, rikal v 5 rano, ze zacina hokej. Takze to by odpovidalo.

2 1
možnosti
Foto

Jojo, finále bylo nějak před šestou ráno a byla neděle:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1319x
Slamer, básník, žurnalista, historik žijící v současnosti. Šéfredaktor zpravodaje o slam poetry Slamoviny.cz