Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Diky za zajimavy clanek. Kdyz uz jste vzpomel Olbrachtova Goleta v udoli, doporucil bych jeste knihy lyona Feuchtwangera. Temer vsechny se tykaji zidu a jejich chovani ci vzajemne pomoci.

1 0
možnosti

Nebýt známého českého seriálu Slavné historky zbojnické, ani bych nevěděl, jak vznikla česká nadávka "grázle". :-)

1 0
možnosti
Foto

Babička mně říkala " Jsi zarostlý jak Ezaul,( Ezau) měl by si jít holiči " Tím narážela na moje dlouhé vlasy.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dle taťky Donutila v Pelíškách i event. Ezop. ;-D

0 0
možnosti

To příčestí, to bolí...

0 0
možnosti
Foto

Díky za článek, dobře zpracovaný.

A když začal pan Stránský s tím "širónem", tak zase já přijdu se svým. Slyšel jsem kdysi přísloví, že jedeš autem, jako bys jel "targa florio".

K mému překvapení jsem při loňské dovolené na Sicílii našel městečko, odkud se startovalo k závodu nazvaném Targa Florio. Jde o okruh zhruba 80 km, který se vyznačuje tím, že nejdelší rovný úsek má maximálně 200 metrů, jinak se stále točí. Moje žena vedle mne začala zvracet zhruba po 10 km, mě - i jako řidiči začalo být blbě asi po 30 km.

Dnes se již nejezdí, cesta je mnohde hůře sjízdná. Ale musel to být úžasný zážitek.

Jinak autorovi karma.

1 0
možnosti

Děkuji, zase vím, že neumřu blbej. Kus historické pravdy v přísloví se zapomenutou souvislostí. A takových "dobových" přísloví je ostatně spousta. Některá jdou rozklíčovat nám starším dobře, třeba "Jezdíš jak širón", kdo by dneska z těch mladších věděl, kdo byl Chiron?:-)

1 0
možnosti
Foto

zajímavé, díky za článek

1 0
možnosti
  • Počet článků 75
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1319x
Slamer, básník, žurnalista, historik žijící v současnosti. Šéfredaktor zpravodaje o slam poetry Slamoviny.cz