Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P88e95t71r 93M62u47r58č62e10k

12. 3. 2016 22:33

Ten világoš jsem slyšel od svých šesti let a taky jsem ho dostal ale ode dneška vím z čeho název pochází.:-)

0 0
možnosti
Foto

Srdečně zdravím. To jsem rád, že jste nezanevřel na historii. Jen tak dál.

1 0
možnosti

Robotník přijde ze šichty po noční, ale nemůže spát, protože vy bytě o patro výše klimpruje klavír. Naštvaný vyleze schody a zabouchá na dveře.

Vyleze paní a říká "Pšt, moje dcera hraje Beethovena."

"Tak ať si dá Bacha."

1 0
možnosti

Zajímavé.

S tím dej si bacha jsem si vždy myslel, že je to právě od ministra vnitra Alexandra Bacha. Ale Vaše vysvětlení zní pravděpodobněji.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS